torsdag 15 januari 2009



Här är mitt arbetsrum taget med min mobilkamera och överfört till min dator av Pontus, min tekniska assistent .

Pontus och Emil var också testpersoner på mitt lilla inlägg om Mänskliga rättigheter som jag och några Rödakorskolleger ska hålla utbildning om i morgon på en grundskola i länet.

Det känns verkligen bra och rätt aktuellt att göra det, informera om MR alltså, och pojkarnas response bekräftade också det.

Hoppas bara att inte kylan sätter krokben för oss , just nu -22 grader här.

Önska mig lycka till!

Ska försöka att inte överarbeta inlägget så att det ger mig prestationsångest.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Detta är en testkommentar på uppdrag av Eva...

www.evaswedenmark.blogspot.se sa...

Kerstin syster - nu är jag inloggad på en PC och då fungerar kommentatorsfunktionen, mitt namn och min URL-adress kommer upp automatiskt nu- jag fattar inte varför det blir så??? Kram