tisdag 24 februari 2009

Trött

Nu är jag riktigt trött på blogspot, det går banne mig inte att kommentera de bloggar som jag vill kommentera, jag har suttit över en timme och försökt men de förbaskade bokstäverna dyker inte upp , bara " loading".
Tänkte kommentera Bergets inlägg om "Ett annat liv" som jag sett två av tre avsnitt, program som satt djupa spår i mig, jag är djupt berörd, känner en stark längtan efter..... och en helig ilska riktad åt en massa håll.
Livet är snart slut och jag är inte nöjd, nej så får man inte säga, man ska vara tillfreds,jag älskar mina barn, barnbarn och vänner men avskyr vårt sätt att leva .
Vad vore vi utan våra pengar?
Ju högre materiell standard desto ytligare och mer självupptagna blir vi tydligen.
Läser en aftonbladetblogg " Leva livet" den berör också.
Ditt äppelträd är ljuvligt vackert Sara, och fullt tillräckligt.

2 kommentarer:

www.evaswedenmark.blogspot.se sa...

Kerstin det är verkligen irriterande svårt ibland att kommentera, jag kan ju inte göra kommentarer till dig, Sara och Berget från min vanliga stora mac men väl från denna bärbara och från en och annan PC - kunde någon förklara det för mig, jag fattar inte!
Vi ses snart! Kram

www.evaswedenmark.blogspot.se sa...

Bra nu lade jag till dig en gång till och då kom jag med som bloggintresserad, denna teknik!!!